info@heramtajhiz.com 09128432771
شناسایی هروئین توسط دستگاه پرتابل رامان مدل M1 متراهم ( metrohm ) توسط نمایندگی متراهم – هرم تجهیز یکتا
آوریل 21, 2023 0

شناسایی هروئین توسط دستگاه پرتابل رامان مدل M1 متراهم ( metrohm ) توسط نمایندگی متراهم – هرم تجهیز یکتا



طیف سنجی رامان متراهم ( metrohm ) یک ابزار به طور گسترده در تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی برای شناسایی است.
بررسی مواد ناشناخته، در دسترس بودن ابزارهای پرتابل با کتابخانه های مواد کنترل شده، مواد منفجره، و طیف وسیعی از مواد دیگر، یک ابزار غیرمخرب قابل اطمینان را برای شناسایی در دسترس افراد مجری قانون و ایمنی و امنیتی فراهم می نماید.
اکثر مواد رامان فعال هستند و پیک های مشخص و تیز را با رامان نشان می دهند و قابل شناسایی هستند.
با این حال، بسیاری از نمونه های خیابانی و دنیای واقعی تیره رنگ و نا خالص هستند. رنگ تیره، اغلب به دلیل ناخالصی ها باعث افزایش در فلورسانس می شود که در اندازه گیری رامان تداخل ایجاد می کند. یک روش برای کاهش فلورسانس نمونه و افزایش فعالیت رامان، استفاده از تکنیک ( SERS ) – Surface enhanced Raman spectroscopy می باشد. غلظت پایینی از نمونه ها در حلال حل می شود و روی یک بستر SERS که از نانو ذرات فلزی ساخته شده اند، قرار می گیرد که این مواد شدت پیک رامان را افزایش می دهند.
هروئین (3،6-دی استیل مورفین) یک ماده رامان فعال است که پیک رامان مجزای خوبی می دهد.
بیشتر هروئین کشف شده در خیابان خلوص بالایی ندارد و ممکن است با مواد برش، رنگ‌ها و حتی مواد مخدر دیگر ترکیب شود، که همه اینها می‌توانند اندازه‌گیری طیف رامان را بدون فلورسانس دشوار کنند. استفاده از TacPac SERS در ارتباط با TacticID دستی Raman یک آزمایش سریع شناسایی هروئین را فراهم می کند.
مقدار کمی از دارو برای آزمایش استفاده می شود که در کمتر از یک دقیقه نتایج شناسایی می دهد. کاربر می‌تواند یادداشت‌هایی را با هر نتیجه وارد کند، سابقه نمونه، شناسه موردی و سایر اطلاعات شناسایی را برای قابلیت ردیابی ثبت کند. این در گزارش اسکن گنجانده می شود، که تاریخ و زمان آن مهر و موم شده و با یک پایگاه داده ایمن هماهنگ می شود که از آن سوابق قابل تغییر نیستند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از تماس با ما دریغ نفرمایید-

تماس با ما

شما مشتریان محترم می توانید از طریق راههای ارتباطی با ما تماس برقرار نماید:

آدرس

تهران شهرزیبا بلوار تعاون
نبش خیابان نوبهار ساختمان
نوبهار پلاک 18 طبقه اول واحد7

پست الکترونیک

info@heramtajhiz.com