info@heramtajhiz.com 09128432771
اندازه گیری سولفید هیدروژن و مرکاپتان ها در فرآورده های نفتی توسط نمایندگی متراهم metrohm، هرم تجهیز یکتا
آوریل 28, 2023 0

اندازه گیری سولفید هیدروژن و مرکاپتان ها در فرآورده های نفتی توسط نمایندگی متراهم metrohm، هرم تجهیز یکتا


مرکاپتان چیست؟

مرکاپتان ها نوعی ترکیبات آلی گوگرد دار هستند که به شکل متنوعی در محصولات نفتی وجود دارند. از جمله مشخصات مرکاپتان ها بوی بسیار نامطبوع، خوردنگی و سمیت برای موجودات زنده و محیط زیست است. عموما ترکیبات آلی استخراج شده از منابع زیر زمینی دارای ترکیبات مرکاپتان هستند.

تعیین همزمان سولفید هیدروژن و مرکاپتان ها در فرآورده های نفتی با تیتراسیون پتانسیومتری با نیترات نقره با استفاده از Ag-Titrode.
متراهم metrohm در وب سایت خود برای اندازه گیری پارامترهای مختلف اپلیکیشن های بسیاری را به طور رایگان در اختیار مشتریان خود قرار داده است و حقیقتا در زمینه ی مستند سازی جزو کمپانی های سرآمد می باشد. یکی از پارامترهای مهم که جزو الزامات صنعت نفت می باشد اندازه گیری سولفید هیدروژن و مرکاپتان ها می باشد. متراهم metrohm برای این مورد نیز اپلیکیشن شماره AB-T-028 را ارائه نموده است – شما می توانید با دانلود این فایل پی دی اف صفر تا صد این اندازه گیری را فرا بگیرید. چه دستگاهی مورد نیاز است، چه مواد شیمیایی و چه نوع سنسوری و به طور کل کلیه ی مراحل اندازه گیری به طور رایگان در اختیار شما می باشد. لینک دانلود AB-T-028 ذیلا در اختیار شما قرار دارد :
https://www.metrohm.com/en/applications/application-notes/aa-t-001-100/an-t-028.html

 

تماس با ما

شما مشتریان محترم می توانید از طریق راههای ارتباطی با ما تماس برقرار نماید:

آدرس

تهران شهرزیبا بلوار تعاون
نبش خیابان نوبهار ساختمان
نوبهار پلاک 18 طبقه اول واحد7

پست الکترونیک

info@heramtajhiz.com